بازگشت به صفحه اخبار
پنج‌شنبه 25-12-1401
دسته بندی: تصویری
زهرا سعیدی در حاشیه دومین همایش فرصت کودکی:

رویدادهایی نظیر «فرصت کودکی» باعث رفتار صحیح جامعه با کودکان نیازهای ویژه می‌شود

زهرا سعیدی در حاشیه دومین همایش فرصت کودکی بر لزوم توجه به کودکان با نیازهای ویژه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، زهرا سعیدی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با حضور در دومین همایش فرصت کودکی با پایگاه خبری آزنیک پیرامون موضوع کودکان سندرم داون به گفتگو نشست.

وی با ابراز خرسندی نسبت به حضور در این همایش، اظهار کرد: برگزاری این نوع همایش‌ها به افزایش توجه مردم نسبت به این بچه‌هایی که نیازهای ویژه دارند بسیار کمک می‌کند و باعث می‌شود که در این موضوع تحقیق و دانش بیشتری را کسب کنند و رفتار صحیحی با این بچه‌ها داشته باشند. من شخصا از این گردهمایی بسیار استفاده کردم امیدوارم بتوانیم خدمتی انجام بدهیم یا اثری بسازیم که ارزش ارائه داشته باشد و به این شیوه مردم را با شرایط خاص این بچه‌های خاص آشنا کنیم.

سعیدی در پاسخ به این سوال که تولید آثار سینمایی و تلویزیونی در خصوص بچه‌های با نیازهای ویژه چه تاثیری در جامعه دارد، گفت: این موضوع باعث می‌شود که مردم اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنند و به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص باشند. تولید چنین آثاری حتماً خیلی تاثیر خواهد داشت که جامعه رفتار درست‌تری نسبت به بچه‌ها و بچه‌هایی که نیازهای ویژه دارند داشته باشد. همین که بتوانیم این تفاوت را درک کنیم و رفتار متناسب با این تفاوت را با بچه‌ها داشته باشیم مطمئنا خیلی تاثیر گذار خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد حضور در فیلم یا مجموعه جدیدی را دارید، بیان کرد: از لحاظ فعالیت بازیگری مشغول کار جدیدی نیستم، اما سه سال گذشته را در حال نوشتن کتابم بودم که در مراحل آخر اتمام آن هستم.

این بازیگر سینما و تلویزیون در ادامه افزود: این رمانی که نوشته‌ام درباره زندگی ابوالقاسم فردوسی بزرگ از زمان جوانی تا لحظات آخر زندگی او است که امیدوارم این کتاب برای آگاهی جوان‌ها خدمت لازم را انجام دهد.

ادامه گفتگو پایگاه خبری آزنیک با زهرا سعیدی، بازیگر سینما و تلوزیون در حاشیه دومین همایش فرصت کودکی را در ویدیو بالا مشاهده کنید.


انتهای پیام//