بازگشت به صفحه اخبار
چهارشنبه 17-05-1403
دسته بندی: اجتماعی , بازی و سرگرمی ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

انتخابات هیئت مدیره انجمن اسباب‌بازی در 30 مرداد برگزار می‌شود

عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، اظهار کرد: طبق اساسنامه قانونی در تمام انجمن‌ها، کسانی می‌توانند در انتخابات هیئت مدیره انجمن اسباب بازی، حق رای داشته باشند که مدارک عضویت آنها، توسط دبیرخانه انجمن تایید و حق عضویت سالانه آنها نیز پرداخت شده باشد.

امیر بهادری‌فرد، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی در گفت‌وگو با آزنیک، بیان کرد: انجمن اسباب‌بازی در اسفند سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. لیکن بطور تقریبی می‌توان گفت که  70 تولیدکننده اسباب‌بازی در سراسر کشور، عضو این انجمن هستند. 


وی در ادامه، افزود: با اشاره به اینکه تشکل‌های صنفی معمولا دارای یک سری از اهداف عمومی هستند، تشریح کرد: هرمجموعه‌ای، فارغ از هر صنفی موظف است که حامی حقوق مادی و معنوی اعضای خود باشد، بطورمثال؛ بررسی قوانینی که برای صنف مدنظر نوشته شده است، برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدتی که موجب رشد و رونق اعضا شود، بررسی تدابیر حقوق اعضا با نهادهای دولتی، ارتقا سطح دانش و آموزش اعضا صنف، برگزاری نمایشگاه‎‌های تخصصی و... بخشی از اهداف عمومی یک صنف هستند. 


به گفته عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، انجمن اسباب‌بازی نیز مانند تمام انجمن‌های دیگر با تدابیر و رویکردهای نامبرده شده، تشکیل شده است.  


بهادری‌فرد در پایان، تشریح کرد: صنف اسباب‌بازی باتوجه به اینکه کالایی را تولید کرده که ماهیت فرهنگی دارد، ترویج و معرفی آن براساس اهدافی که تولیدکنندگان در نظر دارند، از نیازهای ویژه‌ای است که انجمن اسباب‌بازی سعی دارد تا آن را مطالبه کند.



پایان خبر//