بازگشت به صفحه اخبار
پنج‌شنبه 05-08-1401
دسته بندی: سلامت

برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در این دانشگاه خبر داد.

همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

 
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک؛ جبرائیل رزمجو در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری دومین همایش ملی روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان، اظهار کرد: دومین همایش ملی روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان با پذیرش ۲۸۴ مقاله در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه افزود: با وجود این‌که کشور ما درگیر جنگ اقتصادی است، اما دانشگاه محقق اردبیلی تمام تلاش خود را در زمینه حمایت از دانشجویان محقق و پژوهشگر به کار بسته است و حمایت از طرح‌های پژوهش سبب رشد و توسعه دانشگاه شده و به سبب آن جامعه نیز به رشد و شکوفایی می‌رسد.
 

۲۱ محقق برتر دانشگاه محقق اردبیلی در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان

 
رزمجو با اشاره به حضور پر رنگ دانشمندان برتر ایرانی در میان دانشمندان برتر جهان، بیان کرد: خوشبختانه ۲۱ محقق و دانشمند برتر از دانشگاه محقق اردبیلی در بین ۲ درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفته‌اند که از این جمع، ۵ نفر از دانشجویان هستند.
 
وی در ادامه افزود: بازنگری آیین‌نامه گرنت پژوهشی در دستور کار قرار دارد که بر این اساس حمایت‌ها از فعالان و پژوهشگران افزایش خواهد یافت.
 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی در پایان با اشاره به اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه محقق اردبیلی، دیپلماسی علمی است که از این طریق می‌توان با حضور در کنفرانس‌های بین‌المللی تعامل و همکاری را با سایر دانشگاه‌های داخلی و خارجی افزایش داد.
 
 
انتهای پیام//