بازگشت به صفحه اخبار
چهارشنبه 13-02-1402
دسته بندی: مسئولیت اجتماعی

مسئولیت اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در راستای مدرسه سازی

سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی در حوزه مدرسه سازی، تفاهمنامه‌ای مشترک منعقد کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، بر اساس اطلاع پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان نوسازی مدارس کشور و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه مدرسه سازی، با حضور حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر و رئیس این سازمان و مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور در حوزه ساخت و تجهیز مدارس در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی وزارت نفت برگزار شد.

شاهمیرزایی در این مراسم ضمن تبریک 12 اردیبهشت روز معلم، تقارن این روز بزرگ با فصل مشترک شروع مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حوزه مدرسه سازی را به فال نیک گرفت و هدیه مجموعه تحت مدیریت خود در راستای پیگیری و تحقق مسئولیت اجتماعی به معلمان و دانش آموزان دانست و ابراز امیدواری کرد این رویداد آغاز پر برکتی برای مجموعه پتروشیمی کشور و فصل نو خدمات در حوزه آموزش و پرورش باشد.

خان محمدی نیز ضمن تبریک روز معلم، از حسن توجه مدیریت پتروشیمی ایران به موضوع مهم مدرسه سازی تقدیر نمود و افزود: موضوع مسئولیت اجتماعی دستگاه ها ظرفیت مناسبی برای مشارکت تمامی مدیران علاقه مند در جهاد مدرسه سازی می باشد و انتظار این است تمامی دستگاه ها بخشی از اعتبارات مسئولیت اجتماعی خود را به این امر مهم اختصاص دهند.

معاون وزیر اموزش و پرورش بیان کرد : انتظار این است سازمان ها و شرکت ها در راستای ارائه خدمات آموزشی مناسب به فرزندان کارکنان خود در ساخت فضاهای آموزشی مورد نیاز پیشتاز باشند و تسهیلات آموزشی مناسب را فراهم نمایند. خوشبختانه با تفاهم نامه ی جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران از محل اعتبارات مسئولیت اجتماعی در این مسیر گام بزرگی بر خواهد داشت.

گفتنی است بر اساس این تفاهم نامه که با حضور «جواد اوجی» وزیر نفت در چهاردهمین همایش بین‌المللی صنعت پتروشیمی در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما به امضای حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و مرتضی شاهمیرزایی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی رسید. ساماندهی مدارس سنگی و کانکسی و نیز ساخت مدارس بزرگ مقیاس از محل اعتبارات سرمایه اجتماعی پتروشیمی ایران در دستور کار قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام//