بازگشت به صفحه اخبار
جمعه 25-06-1401
دسته بندی: تصویری

مهر را برای کودکان کار مشق کنیم

کمپین مشق مهر هر ساله و در آستانه سال تحصیلی با کمک و یاری نیکوکاران و خیرین با مشارکت انجمن حمایت از کودکان کار ایران برگزار می شود. این انجمن هر ساله تلاش می کند تا مهر را برای کودکان کار مشق کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک،حمایت از حقوق کودکان به‌ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض آسیب‌های ناشی از بحران‌ها و نابسامانی‌های اجتماعی و حوادث طبیعی هستند، وظیفه‌ای انسانی-اجتماعی بوده که بر عهده‌ی یکایک افراد، سازمان‌ها و نهادهاست. بی‌تردید بدون توجه کافی به حقوق کودکان و سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی در امر آموزش، بهداشت و ارتقای سطح زندگی آنان امیدی برای دستیابی به دنیای بهتر وجود ندارد.

انجمن حمایت از کودکان کار در سال ١٣٨١ تاسیس شده است. این انجمن تا کنون توانسته است خدمات حمایتی و آموزشی خود را به بیش از هزاران کودک کار ارایه کند. در حال حاضر 1074 کودک مورد حمایت این انجمن قرار دارند. کمپین مشق مهر هر ساله و در آستانه سال تحصیلی برگزار می شود. این کمپین با کمک و یاری نیکوکاران و خیرین و با مشارکت انجمن حمایت از کودکان کار ایران فعالیت می کند. این انجمنهر ساله تلاش می کند تا مهر را برای این کودکان مشق کند.

دفتر ارتباطات انجمن حمایت از کودکان کاردر تهران، خیابان سید جمال الدین اسد آبادی (یوسف آباد)، کوچه سوم، پلاک 17، واحد 2 واقع است. نیکوکاران و خیرین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  88105127 021 تماس بگیرند.

انتهای پیام//