بازگشت به صفحه اخبار
یکشنبه 10-07-1401
دسته بندی: تصویری , نگاه ویژه ,

برگزاری مسابقات المپیک ویژه، اعتماد به نفس کودکان سندرم داون را افزایش می دهد

مدیرعامل کانون سندرم داون ایران در حاشیه  اولین همایش استانی بازی‌های المپیک ویژه ایران گفت: برگزاری مسابقات المپیک ویژه، اعتماد به نفس کودکان سندرم داون را افزایش می دهد. این همایش در سه رشته ورزشی بوچیا، دو و میدانی و فلوربال برای ورزشکاران دارای نیازهای ویژه در ۷ مهرماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

 کانون سندرم داون ایران، انجمن سها تهران، انجمن خورشید، انجمن پیام شاد، انجمن بهشتیان زمینی آریا، انجمن فرشته‌های زمینی، انجمن ارمغان و انجمن حکیم در این همایش شرکت کردند. 


پوراندخت بنیادی، مدیرعامل کانون سندرم داون ایراندر حاشیه اولین همایش استانی بازی های المپیک ویژه ایران در خصوص تاثیر برگزاری چنین همایش هایی بر روی کودکان سندروم داون به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آزنیک گفت: برگزاری چنین همایش هایی برای کودکان با نیاز ویژه بسیار مفید است. این نوع همایش ها می تواند روحیه نشاط، شادمانی و طراوت را در کودکان با نیازهای ویژه بالا ببرد. علاوه بر آن اعتماد به نفس این کودکان نیز افزایش پیدا می کند...
این همایش به مناسبت یادبود و بزرگداشت دکتر اصغر دادخواه، برگزار شد. دکتر دادخواه، بنیانگذار المپیک ویژه در ایران و استاد تمام گروه روانشناسی بالینی، مشاوره و مدیریت توانبخشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تهران بود.
در ادامه شما را به دیدن مشروح گفتگوی خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آزنیک با پوراندخت بنیادی مدیرعامل کانون سندرم داون ایران دعوت می کنیم.

انتهای پیام//