کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی تولید محتوای غربیها هستند
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع)، کودکان و نوجوانان را مخاطبان اصلی تولید محتوای غربیها در لایه بازی و انیمیشن دانست.
کودکان و نوجوانان مخاطبان اصلی بازی و انیمیشنهای دشمنان هستند
به گزارش
پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، عبدالله امینی فر ظهر سه شنبه در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در مرحله استانی و استان خراسان رضوی، اظهار کرد: کودک و نوجوان مخاطبان اصلی تولید محتوای غربی در لایه بازی و انیمیشن هستند و دشمن با استفاده از این ظرفیت آنها را در سیطره خودش قرار داده است.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در ادامه افزود: جبهه انقلاب اراده کرده در این میدان، حرفی برای گفتن داشته باشد چرا که از استعداد نیروی انسانی بالایی برخوردار هستیم و توانایی رسیدن به نقطه اوج در جوانان ما وجود دارد. جنگ محتوا در حال وقوع است و هر طرف سعی میکند با استفاده از ابزارهای تولید محتوا و محتوا سازی خواستههای خود را تحمیل و طرف مقابل را اقناع کند.
وی با بیان اینکه کشورهای متخاصم ورود زودتر و جدی تری به این حوزه داشته و دست برتری برای خودشان در حوزهی تولید محتوا قائل هستند، گفت: ما باید بتوانیم گفتمان انقلاب اسلامی را با استفاده از این ابزارها ابتدا به مردم و مخاطبان خودمان و بعد به جهانیان معرفی کنیم.
امینی فر در ادامه افزود: پرچم سلطه ناپذیری ما بر این اصل است که نه ظلم میکند و نه ظلم میپذیرد حال باید بتوانیم این گفتمان را ترویج دهیم اما با توجه به اینکه طرف مقابل چون ظرفیت امپراطوری رسانهای را در اختیار دارد توانسته به راحتی جای شهید و جلاد را عوض کند بنابراین کار سختی است. نمیتوانیم انتظار این را داشته باشیم که تمام تصویری که از جنایات گذشته در ذهن بزرگسالان ما است در ذهن کودکان و نوجوانان باشد زیرا در این حوزهها و جنایاتی که منافقان داشتهاند کار نکردهایم.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) با اشاره به ناآرامیهای اخیر، تصریح کرد: امروز علمدار شعار زن، زندگی، آزادی کسانی هستند که دستشان به خون ۱۷ هزار مردم آغشته است، در صورتی که نه هیچگاه باور داشته جایگاه زن را و نه اجازه زندگی به مردم خودش داده است و نه پذیرش آزادی اختیاری را ایجاد کرده است.
چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال
وی در ادامه افزود: ما هرجا به ظرفیتهای مردمی اتکا کردیم پیشرفت داشته ایم این رویداد در دو لایه طراحی شده، که تا کنون ۵۰ اثر دریافت و به دبیرخانه ارسال شده و رویداد بعدی مشابه سال گذشته پنج شنبه و جمعه در نمایشگاه بینالمللی مشهد از ساعت ۹ صبح با حضور ۴۰ تیم که همه تیمها بین ۳ تا ۵ نفر در سه رشتهی بازی سازی، اپلیکیشن و انیمیشن که در قالب کمیک موشن و استاپ موشن تقسیم میشوند. حضور تیمهای بنام داوری باعث ارتقا سطح کیفی این رویداد شده است و ۲۲ تیم پویانمایی، ۸ تیم نرم افزار و اپلیکیشن و ۱۰ تیم بازی سازی که در مجموع ۴۰ تیم و ۱۴۰ نفر شرکت کننده در این رویداد حضور دارند که به سه گروه جایزه تعلق میگیرد.
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در پایان بیان کرد: رویدادهای منطقهای در لایههای دانش آموزی در سطح استان نیز برنامه ریزی شده که تیمهای برتر شهرهای تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، قوچان و کاشمر شناسایی و نفرات برتر اواسط آذرماه به تهران معرفی میشوند و امیدواریم نماینده پر افتخاری برای استان خراسان رضوی باشند.
گفتنی است؛ چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال با حمایت و مشارکت مجموعه شهرداری مشهد، نمایشگاه بینالمللی مشهد، ستاد امر به معروف و نهی از منکر و شورای شهر مشهد برگزار میشود.
انتهای پیام//