بازگشت به صفحه اخبار
شنبه 12-06-1401
دسته بندی: تصویری
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات:

کودکان صفر تا 6 سال، نشاء های گران قیمت یک خزانه هستند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در اولین همایش ملی آسیب شناسی و مداخلات روانشناختی و اجتماعی کرونا ضمن تاکید بر عدالت محور بودن آموزش و پرورش و فراهم آوردن زمینه دسترسی عادلانه برای فرصت های تربیتی تمام کودکان به خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آزنیک گفت: بنا برقوانین جدید، تمامی موضوعات تربیتی وآموزشی کودکان صفر تا 6 سال کشور به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک واگذار شده و به موجب این قانون تمامی مهد کودک های کشوربه دامن آموزش و پرورش باز گشته اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بیان کرد: از این پس قطعا دربودجه هایی که در برنامه ریزی ها آموزشی در نظرمی گیرد، موضوع عدالت آموزشی را نیز پیش بینی خواهد شد.

دکترعلیرضا منادی سفیدان در ادامه  اظهار داشت: در سنین صفر تا 6 سال، 80 درصد شکل گیری های شخصیتی کودک رقم می خورد؛ لذا توجه به این مقطع سنی بسیار مهم و با اهمیت است و نباید ازآن غافل شد. این سنین مانند یک خزانه با ارزش است که نوزادان و کودکان این مقطع سنی نشاء های گران قیمت این خزانه هستند...

در اولین همایش ملی آسیب شناسی و مداخلات روانشناختی و اجتماعی کرونا، دکترعلیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، گفتگوی تفصیلی ای با خبرنگار فرهنگی - اجتماعی  پایگاه تحلیلی خبری آزنیک داشت.

در ادامه شما را به دیدن این گفتگو دعوت می کنیم.


انتهای پیام//