بازگشت به صفحه اخبار
یکشنبه 15-08-1401
دسته بندی: سلامت

اختصاص تخت و بخش جدید به کودکان در بیمارستان ابوذر اهواز

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز از اختصاص تخت و بخش جدید به این بیمارستان به دلیل افزایش مراجعه کودکان مبتلا به آنفلوآنزا در این شهر خبر داد.

افزایش مراجعه‌کنندگان بیماری‌های تنفسی به بیمارستان ابوذر

 
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محسن حسین‌زاده در هفتاد و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی کرونا به منظور بررسی آخرین وضعیت بیماری‌های کووید ۱۹ و آنفلوانزا در خوزستان و هماهنگی اقدامات درون بخشی برای مقابله با این بیماری‌ها با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان ابوذر اهواز، اظهار کرد: با شروع فصل مدارس، بیماری‌های تنفسی در کودکان شیوع یافت و تعداد مراجعه‌کنندگان به این بیمارستان افزایش قابل توجهی داشت.
 
وی در ادامه افزود: با اختصاص یک بخش جدید و تخت‌های اضافه برای درمان بیماران به ویژه کودکان مراجعه کننده به بیمارس‍تان ابوذر، تا حد مطلوبی خدمات‌رسانی خوبی به بیماران انجام شده است. اگرچه بار مراجعات به بیمارستان ابو‌ذر بالاست اما در وضعیت مطلوبی هستیم.
 
رئیس بیمارستان ابوذر اهواز در پایان با اشاره به توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلاء به بیماری‌های کرونا و آنفلوانزا، اظهار کرد: رعایت بهداشت فردی، اجتناب از بوسیدن و در آغوش گرفتن کودکان توسط بیمار و حتی‌المقدور تزریق واکسن می‌تواند شرایط مطلوبی را برای جلوگیری از ابتلای به بیماری‌های کرونا و آنفلوانزا ایجاد کند.
 
 
انتهای پیام//