به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک به نقل از رکنا، به گفته مادر مبینا، مبینا به خاطر اختلافاتی که داشتیم با خانواده قهر کرده بود و به خانه دوستش رفته بود. در حال حاضر مشکل رفع شد و خدا رو شکر مبینا صحیح و سالم توسط پلیس امنیت بهارستان پیدا و به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردانده شد.

پس از اعلام فقدانی به پلیس نسیم بهارستان، کارآگاهان جنایی وارد عمل شدند و با اقدامات دقیق فنی و مخابراتی متوجه شدند که مبینا به‌خاطر اختلافات خانوادگی تلفن همراهش را خاموش کرده و به خانه یکی از دوستان نزدیکش رفته است.

ماموران پلیس پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی خیلی زود راهی خانه موردنظر شدند و مبینا را پیدا کردند.


پایان//