به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، نگین قمری مادر دو دختر 7و 15 ساله سنندجی که توسط پدر و نامادری‌شان مورد خشونت‌های شدید خانگی قرار گرفتند در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار آزنیک از دریافت حضانت «نارین» و «آیلین» خبر داد و گفت: با کمک و پیگیری نهادهای ذی‌صلاح دولت حضانت دخترانم را از پدرشان گرفت و به من واگذار کرد.

او در خصوص وضعیت سلامتی «نارین» دختر بزرگ‌ترش که هم‌اکنون در بیمارستان کوثر سنندج بستری است اظهار کرد: به کمک تیم پزشکی مجرب حال جسمی «نارین» بسیار مساعد است و به زودی از بیمارستان کوثر مرخص، و به بخش کودکان بیمارستان بعثت سنندج منتقل خواهد شد.

او با اشاره به شرایط اسکان «آیلین» دختر کوچیک‌ترش افزود: با وجود دریافت حضانت دخترانم، آیلین هنوز در مرکز نگهداری از کودکان نگهداری می‌شود و به من اطلاع دادند که پس از مرخص شدن کامل «نارین» هر دو دخترم به من سپرده خواهند شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پدر و نامادری دخترانم در بازداشت به‌سر می‌برند و هنوز عاقبت آنها مشخص نشده است.

 

 

پایان.