به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، در هفتههای اخیر، خبر تلخ کودکآزاری دو خواهر سنندجی توسط پدر و نامادریشان افکار عمومی را جریحه دار کرد و به سر تیتر اخبار داخلی تبدیل شد.
پس از نجات این دو دختر توسط همسایگان و نهادهای مربوطه و بازداشت پدر و نامادری، «نارین» خواهر بزرگتر به بیمارستان کوثر سنندج منتقل و تحت عمل جراحی لگن و سپس فک قرار گرفت.
اکنون در ادامه روند درمانی و مراقبتی این دختر 15 ساله سندجی، خبرهای امیدوار کننده ای از روند درمانی «نارین» منتشر شده است.
صبح روز گذشته 2 تیر 1505 دکتر شعله شاهغیبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردسان و سرپرست تیم پزشکی درمان «نارین» متشکل از 300 پزشک معالج ، به همراه تنی چند از اعضای این تیم از این دختر 15 ساله در بیمارستان کوثر سنندج عیادت کرده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت جسمی او قرار گرفتند.
شاهغیبی در این بازدید با ابراز رضایت از روند درمان این دختر گفت: خوشبختانه وضعیت عمومی «نارین» نسبت به روزهای گذشته بسیار بهتر شده است و امروز آخرین ویزیت تخصصی او در بیمارستان کوثر انجام شد.
به گفته وی مراحل درمانی «نارین» در این بیمارستان به پایان رسیده است اما پیگیریهای روند درمانی او همچنان ادامه دارد.
پایان//