به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، علی بیگی، مدیر واحد کودک و نوجوان نشر محیی، در حاشیه سیوششمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران در گفتوگوی اختصاصی اظهار داشت: «نشر محیی حدود ۳۰ سال سابقه فعالیت دارد، اما بخش تخصصی کودک و نوجوان آن حدود پنج سال است که بهصورت مستقل راهاندازی شده و بهطور جدی در این حوزه فعالیت میکند.»
وی با اشاره به بازخورد مثبت مخاطبان گفت: «استقبال از آثار کودک و نوجوان نشر محیی در سالهای اخیر با رشد خوبی همراه بوده است که نشان از توجه خانوادهها به محتوای کیفی دارد.»
بیگی همچنین درباره رویکرد محتوایی این نشر افزود: «تلاش کردهایم در کتابهای کودک و نوجوان، مفهوم خودشناسی را محور قرار دهیم تا نسل آینده بتواند با درک بهتر از خود، مسیر زندگیاش را آگاهانه انتخاب کند. این موضوع در قالب داستانهای جذاب، کاربردی و متناسب با سن کودکان ارائه شده است.»
پایان//
آخرین اخبار
روز پزشک و اهمیت سلامت نسل آینده/ از تلاش پزشکان تا مسیر توسعه پایدار
علی ربانی، رئیس انجمن پزشکان ک...
1404-06-01
تصویرگران ایرانی در سطح جهانی؛ مشکل اصلی کیفیت چاپ کتابهاست
عاطفه ملکیجو، تصویرگر کودک و...
1404-06-01
چالشهای صنعت اسباببازی در ایران؛ از کمبود سرمایه تا بلاتکلیفی بازار
صنعت اسباببازی در ایران با چا...
1404-05-29
بهرام دهقانیار: آهنگسازی کودک نیازمند نبوغ و شناخت دنیای کودک است
بهرام دهقانیار، آهنگساز و کارش...
1404-05-29
چرا کودکان کمتر کتاب میخوانند؟ بررسی دلایل از زبان کارشناس کتاب کودک
فتح الله فروغی، مدیر مسئول انت...
1404-05-28