بازگشت به صفحه اخبار
شنبه 10-06-1403
دسته بندی: فرهنگی و هنری , بازی و سرگرمی , اجتماعی ,
در گفت‌و‌گو با آزنیک، مطرح شد؛

حل مشکلات انجمن اسباب‌بازی ایران در گرو انسجام تشکلات صنفی

مدیرعامل موسسه فکرانه، اظهار کرد: باتوجه به فعالیت نوخیز انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران، نباید انتظارات زیادی از این انجمن داشت، اما لازم است تشکلات صنفی و جلسات گروهی با انسجام و افق‌های بلندتری برگزار شود تا با مرور زمان، تمامی مشکلات انجمن اسباب‌بازی ایران، برطرف شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، مقداد فقیهی، مدیرعامل موسسه فکرانه درباره کارکرد و فعالیت انجمن اسباب‌بازی در ایران، بیان کرد: انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی‌ها در ایران یک نهاد نوپایی است، طوریکه هم اعضای انجمن و هم اعضای هیئت مدیره برای رسیدن به شکوفایی و ترقی نیازمند یک بلوغ تکامل یافته است. لذا امروزه هم نگرش و انتظار اعضای انجمن و هم اعضای هیئت‌مدیره، لازم است که باتوجه به تجارب و مطالبات مشترک تمام انجمن‌های جهان، ارتقا و افزایش یابد.


به گفته وی، از طرفی، می‌توان گفت، دوستانی که مسئولیت انجام وظایف را در دوره‌های گذشته و همچنین این دوره‌ انجمن، قبول کردند، برای اجرای یک سری از کارها، برنامه‌ها و رویدادهای صنفی، کاملا فداکاری و از خودگذشتگی انجام دادند. در صورتیکه همین افراد گاهی اوقات موردانتقاد اعضای صنف قرار گرفتند که چرا کیفیت برخی از کارها به اندازه کافی مطلوب نبوده است.


مدیرعامل موسسه فکرانه، در پایان افزود: معتقدم که سیر روند فعالیت انجمن تولیدکنندگان اسباب‎‌بازی ایران، به گونه‌ای بوده که باعث شده جایگاه و منزلت این نهاد در نقاط مختلف، مورد اقبال ارگان‌های بالادستی و حاکمیتی قرار گرفته باشد، طوریکه اعضای هیئت مدیره انجمن در جلسات و تصمیم‌گیری‌های دولتی حضور فعال داشته‌اند.



پایان خبر//