بازگشت به صفحه اخبار
شنبه 30-10-1402
دسته بندی: بازی و سرگرمی , فرهنگی و هنری ,
از طرف بچه‌های سندرم داون به همه بچه‌های ایران؛

با ما همراه پویش «اسباب شادمانی» باشید

پویش «اسباب شادمانی» با حمایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه کودکان نیازمند کشور همزمان با برپایی نمایشگاه هشتمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، بر اساس اعلام انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران، پویش «اسباب شادمانی» ویژه کودکان نیازمند کشور با همکاری و همراهی کودکان سندرم داون برگزار می‌شود.
 
در فراخوان این پویش از همه کودکان کشور و خانواده‌هایشان دعوت شده است که از نمایشگاه هشتمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران دیدن کنند و با تهیه اسباب‌بازی و تحویل آن به غرفه پویش، در کار نیکی که قرار است با همراهی بچه‌های سندرم داون صورت بگیرد، شریک شوند.
 
کودکان سندرم داون با حمایت انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار است طی این پویش، اسباب‌بازی‌های اهداشده را به کودکان نیازمند هدیه دهند.

 
لازم به ذکر است، کودکانی که در این پویش شرکت می‌کنند، دعوت‌نامه‌ای دریافت خواهند کرد که به موجب آن می‌توانند در جشن پویش «اسباب شادمانی» شرکت کنند و لحظات شادی را با موسیقی و نمایش و برنامه‌های مفرحی که درنظر گرفته شده است، در کنار کودکان سندرم داون تجربه کنند. همچنین در این جشن، به صورت نمادین اسباب‌بازی‌های اهدایی، به کودکان نیازمند هدیه داده می‌شود.

 
هدف از برگزاری این پویش، قضاوت‌زدایی از نگاه بچه‌ها و خانواده‌هاست تا بچه‌های سندرم داون و دیگر کودکان بتوانند در کنار هم کاری بزرگ انجام دهند و اتفاق نیکی رقم بزنند.
 
 
یادآوری می‌شود، نمایشگاه هشتمین دوره جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران از چهارشنبه (۲۷ دی‌ماه) تا شنبه (۷ بهمن‌ماه) ۱۴۰۲ در محل سالن‌های نمایشگاهی مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام//