بازگشت به صفحه اخبار
پنج‌شنبه 29-08-1404
دسته بندی: اجتماعی , بازی و سرگرمی , فرهنگی و هنری , سلامت , مسئولیت اجتماعی , تصویری ,
آزنیک گزارش می‌دهد

سومین رویداد دستاوردهای نوجوانان و نسل زد برگزار شد

هفته جهانی کارآفرینی ۱۴۰۴ با محوریت نقش نسل Z در نوآوری و با حضور نوجوانان و کارآفرینان مطرح کشور برگزار شد؛ رویدادی که تلاش کرد تجربه نسل‌های پیشین را به زبان نسل جدید ترجمه کند و مسیر آموزش را تا میدان واقعی کارآفرینی امتداد دهد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، هفته جهانی کارآفرینی ۱۴۰۴ با محوریت نقش نسل Z توسط آکادمی «تینزآپ» به‌صورت متفاوت برگزار شد. این رویداد با هدف پیوند تجربه کارآفرینان باتجربه و انرژی نسل جدید، ابتدا از ۱۸ تا ۲۰ آبان در دانشگاه علوم و تحقیقات و سپس از ۲۷ تا ۲۹ آبان با برگزاری رویداد ملی «دانوا – تین‌اکسپو» در پارک فناوری پردیس ادامه یافت.


در بخش دانشگاهی، چهره‌هایی مانند فروتن (بهروز)، سمیع‌زاده (فاخر), معصومی (تلاونگ)، شکوری (هلو)، جوانمردی (فناپ) و جمعی از کارآفرینان زن، در کنار حامیانی همچون چرم وحید، آریانا قلم و ایده‌پردازان حضور داشتند.


رویداد «دانوا – تین‌اکسپو» نیز با همکاری تینزآپ، نواندیشان پرتو و آریانا رباتیک برگزار شد و به نمایشگاه ملی استعدادهای نوجوان ایران تبدیل گردید. امسال بیش از ۵۰۰ طرح به دبیرخانه ارسال و ۳۰ تیم منتخب در کنار ۳۵۰ تیم حاضر در بخش دانوا تحت منتورینگ تخصصی قرار گرفتند. محورهای رقابت شامل هوش مصنوعی، محیط‌زیست، سبک زندگی، هنر، سلامت و لجستیک هوشمند بود.


این برنامه علاوه بر نمایشگاه، شامل کارگاه‌های مهارت‌افزایی، پنل‌های گفت‌وگو، تورهای بازدید و بخش ویژه والدین شد. به‌گفته برگزارکنندگان، این رویدادها توانستند پلی عملی میان آموزش، بازار و تجربه ایجاد کنند؛ تغییری که از دل نسل Z آغاز شده است.




پایان//