بازگشت به صفحه اخبار
سه‌شنبه 16-03-1402
دسته بندی: تصویری , مسئولیت اجتماعی , نگاه ویژه ,
با همکاری گروه فرشتگان طبیعت گرد و شهرداری منطقه ۲۲ تهران؛

رقم زدن لحظات خوش برای افراد با نیازهای ویژه در مجتمع ایران مال

تعدادی از بچه‌های سندرم داون و افراد با نیازهای ویژه صبح روز ۱۶ خردادماه ضمن بازدید از مجتمع تجاری تفریحی ایران مال، به تماشای نمایش دلقک خونه خان عمو در تماشاخانه این مجتمع نشستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، گروه فرشتگان طبیعت گرد با همکاری شهرداری منطقه ۲۲ تهران و مجتمع تجاری تفریحی ایران مال تعدادی از بچه‌های سندرم داون و افراد با نیازهای ویژه را در بازدید از مجتمع ایران مال و تماشای تئاتر دلقک خونه خان عمو در تماشاخانه ایران مال همراهی و میزبانی کردند.

شرکت‌کنندگان این برنامه مفرح که با هدف «ترویج حال خوب به همراه تفاوت‌ها» اجرا شد، علاوه بر بازدید از مجتمع ایران مال و سپری کردن اوقاتی خوش در این مکان، به تماشای تئاتر دلقک خونه خان عمو نشستند. همچنین پس از اتمام نمایش، شرکت‌کنندگان در فضای باز مجموعه ایران مال برای مدتی به انجام مسابقه پاراشوت و بازی‌های دسته جمعی مشغول شدند.

لازم به ذکر است، مهندس حامد خداوردی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ تهران ضمن همراهی این افراد دارای نیازهای ویژه در این برنامه، از امیرحسین رحمانی، شاهین کمیجانی و آرتین سر رشته داری که به ترتیب از قهرمانان دو میدانی، بدمینتون و پینگ پنگ المپیک ویژه ایران بودند تجلیل و جوایزی را اهدا کرد.


انتهای پیام//