بازگشت به صفحه اخبار
جمعه 02-04-1402
دسته بندی: تصویری , فرهنگی و هنری , بازی و سرگرمی ,
در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه اسباب بازی و صنایع وابسته

نوید روزهای خوب برای صنعت اسباب‌بازی ایرانی

معاون دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه اسباب‌بازی و صنایع وابسته از حمایت همه جانبه وزارت صمت از ایده‌های نو و خلاق جوانان ایرانی درصنعت اسباب‌بازی خبر داد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک محسن حموله معاون دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت در پاسخ به سوال خبرنگار آزنیک در خصوص هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: برگزاری این رویدادها به تخصصی شدن صنعت اسباب بازی در ایران کمک خواهد کرد .

افزایش چشمگیر تعداد شرکت کنندگان تولید‌کننده اسباب‌بازی ایرانی در دومین نمایشگاه اسباب‌بازی و صنایع وابسته

محسن حموله، معاون دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت  در ادامه افزود: جشنواره ملی اسباب‌بازی از دوره چهارم که متولی آن کانون پرورش فکری کودکان بود مسیر و هدف‌گذاری را برای تخصصی شدن و نگاه به صنعتی شدن اسباب‌بازی ایرانی ایجاد کرد که این نگاه هم با کمک تولیدکنندگان ایرانی شکل گرفت . ما در جشنواره چهارم ملی اسباب‌بازی از دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان صنعت اسباب‌بازی دعوت کردیم تا کمیته های تخصصی این حوزه را عهده‌دار شوند و در ادامه این مسیر اولین نمایشگاه تخصصی صنعت اسباب‌بازی ایران شکل گرفت . از آن زمان تا کنون در طول سال نمایشگاه‌هایی با رویکرد تخصصی برای مسئولین , خانواده ها و مخاطبین خاص خود برگزار گردید که در نهایت خروجی آن برگزاری دومین نمایشگاه اسبا‌‌ب‌بازی و صنایع وابسته می‌باشد که در آن با افزایش چشمگیر شرکت‌کنندگان تولید‌کننده اسباب‌بازی ایرانی روبرو هستیم که این موضوع نویدبخش روزهای خوب برای صنعت اسباب‌بازی ایرانی خواهد بود.

ادامه گفتگو آزنیک با محسن حموله، معاون دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت پیرامون برگزاری دومین نمایشگاه اسباب بازی و صنایع وابسته را در ویدئوی بالا مشاهده کنید.


انتهای پیام//