بازگشت به صفحه اخبار
چهارشنبه 27-10-1402
دسته بندی: فرهنگی و هنری , بازی و سرگرمی ,
با هدف ارائه توانمندی های تولیدکنندگان داخل؛

حضور 100 تولید کننده با بیش از 1800 محصول در هشتمین نمایشگاه ملی اسباب بازی

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازیِ هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امروز ۲۷ دی آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، خانواده‌ها می‌توانند در این نمایشگاه با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و در عین حال فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای خرید مناسب راهنمایی کنند.

لیلا بابایی مدیرکل سرگرمی های سازنده و بازی های رایانه ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگوی اختصاصی با آزنیک گفت: این جشنواره با هدف گردهمایی طراحان، تولیدکنندگان،توزیع کنندگان، پژوهشگران و فعالان حوزه اسباب بازی و سرگرمی برگزار شده است.

همچنین منا عمادی مدیر اجرایی این دوره از جشنواره در گفتگو با آزنیک ابراز داشت: محصولات این نمایشگاه شامل بازی‌های حرکتی، شناختی، چوبی، پلاستیکی و بازی‌های رومیزی و... مناسب تمامی گروه‌های سنی از نوزاد تا بزرگسال است.

برپایی نمایشگاه ترویج بازی، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع اسباب‌بازی و قدردانی از پیشکسوتان و فعالان اسباب‌بازی، از جمله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شمار می‌رود.

این نمایشگاه و بازار فروش از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب روزهای ۲۷ دی تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام//