بازگشت به صفحه اخبار
سه‌شنبه 03-07-1403
دسته بندی: اجتماعی , فرهنگی و هنری , بازی و سرگرمی , تصویری ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

نقاط قوت و ضعف اولین نمایشگاه تخصصی لوازم التحریر و اسباب‌بازی در ایران‌مال

مدیرعامل مجموعه فکرآوران در حاشیه نمایشگاه لوازم‌التحریر و اسباب بازی واقع در ایران‌مال، بیان کرد: خوبی برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که هر تولیدکننده با مصرف کننده نهایی برخورد حضوری دارد تا بتواند ایرادات منفی و نکات مثبت محصولات خود را جویا شود و در راستای بهترشدن محصول خود گام بردارد.

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، عادل مقصود پور مدیرعامل مجموعه فکرآوران در گفت‌وگو با آزنیک، اظهار کرد: در حال حاضر مجموعه فکرآوران حدود 80 محصول دارد که توانسته در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان اسباب بازی ارائه دهد. لذا هدف اصلی مجموعه این است که محصولی ارائه دهیم نه تنها از نظر کیفی از مقبولیت لازم برخوردار باشد بلکه بتوانیم هوش و توانمدی تمام بچه‌های این سرزمین را تقویت کنیم.


عادل مقصود پور در خصوص نقاط قوت و ضعف این نماشیگاه، تاکید کرد: این نکته بسیار مهم است که اگر دوستان تصمیم دارند که این مکان را تبدیل به قطب نمایشگاه لوازم‌التحریر و اسباب بازی کنند، لازم است باتوجه به مسولیتی که دارند هزینه بیشتری اعمال کنند. البته که لازم به ذکر است که رفتار و برخورد آقای جعفرزاده به قدری شایسته بود که جا دارد همینجا از ایشان تشکر ویژه کنم.


به گفته وی، خوبی برگزاری این نمایشگاه‌ها این است که هر تولیدکننده با مصرف کننده نهایی برخورد حضوری دارد تا بتواند ایرادات منفی و نکات مثبت محصولات خود را جویا شود و در راستای بهترشدن محصول خود گام بردارد.

 

 


پایان خبر//