بازگشت به صفحه اخبار
چهارشنبه 04-05-1402
دسته بندی: بازی و سرگرمی
در راستای هم افزایی صادارت

کنسرسیوم تولیدکنندگان اسباب بازی ایران ایجاد می شود

نشست هم اندیشی صادرات اسباب بازی کشور با بررسی سه موضوع مختلف در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار و در آن بر لزوم ایجاد کنسرسیوم تولیدکنندگان اسباب بازی ایران در راستای هم افزایی صادرات هرچه بیشتر تاکید و توافق شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، در این نشست تخصصی که با حضور 30 تولید کننده اسباب بازی کشور برگزار شد، در ابتدا ضمن معرفی، به بیان سوابق صادراتی خود در حوزه اسباب بازی پرداختند. گفتنی ست این 30 تولید کننده سهم 70 درصدی از تولید اسباب بازی کشور را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه دبیر ستاد توسعه فرهنگی و فناوری نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری ضمن اعلام حمایت همه جانبه از تولید کنندگان به بیان ظرفیت های حمایتی این معاونت در زمینه صادرات اسباب بازی پرداخت و راهکارهایی از سوی حسنلو در خصوص برنامه توسعه صادرات سال ۱۴۰۲ ارائه شد.

در این نشست 3 ساعته، بر لزوم ایجاد کنسرسیوم تولیدکنندگان اسباب بازی ایران در راستای هم افزایی صادرات هرچه بیشتر تاکید و توافق شد.

گفتنی ست نشست هم اندیشی صادرات اسباب بازی کشور با حضور 30 تولیدکننده بزرگ این صنعت، حسنلو دبیر ستاد توسعه فرهنگی و فناوری نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری و سادات مدیر عامل صندوق توسعه صنایع خلاق در سالن 37، IHIT نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.


انتهای پیام//