بازگشت به صفحه اخبار
یکشنبه 03-04-1403
دسته بندی: فرهنگی و هنری , اجتماعی ,

نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان در قزوین در حال برگزاری ست

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین‌المللی قزوین از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه مادر کودک و نوجوان از 29 خرداد لغایت ۵ تیر در این شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، احمد خورگامی با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین نمایشگاه مادر، کودک و نوجوان از ۲۹ خرداد لغایت ۵ تیر ماه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین به مدت ۸ روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد برنامه های متنوع ویژه ای برای آموزش والدین و کودکان، کتاب خوانی، عکاسی کودک، خیمه شب بازی، کامیونت شادی اجرای برنامه های مفرح با حضور هنرمندان برترکشوردر حوزه کودک و نوجوان در نظر گرفته شده تا بازدیدکنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان عزیز با حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای گذرندان اوقات فراغت خود داشته باشند.

خورگامی در پایان اضافه کرد: بیش از ۶۰ مشارکت کننده از استان های البرز، اصفهان، گیلان، تهران، فارس و قزوین در حوزه های مراکز آموزشی و کمک آموزشی، نقاشی و هنرهای تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، ملزومات سیسمونی، پوشاک و کفش کودک و نوجوان و... فعالیت دارند و در این رویداد نسبت به معرفی محصولات خود خواهند پرداخت.

 انتهای پیام//