به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، مشتریان بانک رفاه در استان تهران میتوانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.
این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید: حمایت بانک رفاه کارگران از نهادینهسازی فرهنگ مهارتآموزی در کشور
انتهای پیام//
آخرین اخبار
بازدید معاون رئیسجمهور از نمایشگاه، عکس و نقاشی اتیسم، «همقصه» در خانهٔ هنرمندان ایران
زهرا بهروز آذر، معاون رئیسجمه...
1403-08-08
آموزش مسائل زیست محیطی به بیش از 20 هزار دانشآموز توسط پتروشیمی پارس
رئیس محیط زیست شرکت پتروشیمی پ...
1403-08-07
پاسخگویی و پایبندی به تعهدات؛ مهمترین شرکت تلاش پلیمر فیدار
مدیرعامل شرکت تلاش پلیمر فیدار...
1403-08-06
احتمال وقوع خطرات در شرکت سپاشهر نزدیک به صفر است
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرک...
1403-08-05
گام بلند دولت چهاردهم برای تصویب "سند ملی اتیسم"
معاون اول رییس جمهور آمادگی خو...
1403-08-05