به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، مشتریان بانک رفاه در استان تهران میتوانند از ساعت 10 الی 12 روز شنبه 27 آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره 111 مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک این بانک در میان بگذارند.
این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید: حمایت بانک رفاه کارگران از نهادینهسازی فرهنگ مهارتآموزی در کشور
انتهای پیام//
آخرین اخبار
شهرام کرمی: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان نقطه اتکای رشد تئاتر کشور است
شهرام کرمی، داور بخش کودک سیا...
1404-09-20
مجید قناد: «جلسهٔ موشها» از ارمنستان، روایتی از اتحاد و همدلی
نمایش «جلسهٔ موشها» از کشور ا...
1404-09-20
اعتراض رسمی خانهایبی: ۷ سال بیتوجهی بنیاد به بیماران پروانهای
مدیرعامل خانهایبی با اشاره ب...
1404-09-19
ستارهها در «از مامان بگو»؛ رویداد بزرگ روز مادر و زن جریان زندگی
ویژهبرنامهی بزرگ «از مامان...
1404-09-19
انتصابات مدیران پنجمین جشنواره بینالمللی فیلم کوتاه «موج کیش»
با صدور مجموعهای از احکام از...
1404-09-19