به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانههای فروشگاهی (POS) و درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکتهای PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل میدهند.
بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیفهای عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانههای طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمیگردد.
دارندگان پایانههای فروشگاهی(POS) یا درگاههای پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش میدهند.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
نگاه متفاوت زهرا ناظری در تئاتر کودک/ اجرای نمایش اوکاپی بر صحنه مرکز تئاتر کانون
زهرا ناظری، کارگردان تئاتر کود...
1404-06-03
روز پزشک و اهمیت سلامت نسل آینده/ از تلاش پزشکان تا مسیر توسعه پایدار
علی ربانی، رئیس انجمن پزشکان ک...
1404-06-01
تصویرگران ایرانی در سطح جهانی؛ مشکل اصلی کیفیت چاپ کتابهاست
عاطفه ملکیجو، تصویرگر کودک و...
1404-06-01
چالشهای صنعت اسباببازی در ایران؛ از کمبود سرمایه تا بلاتکلیفی بازار
صنعت اسباببازی در ایران با چا...
1404-05-29
بهرام دهقانیار: آهنگسازی کودک نیازمند نبوغ و شناخت دنیای کودک است
بهرام دهقانیار، آهنگساز و کارش...
1404-05-29