به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانههای فروشگاهی (POS) و درگاههای پرداخت اینترنتی (IPG) مربوط به شرکتهای PSP طرف قرارداد این بانک (فروشندگان) و مشتریان بانک و دارندگان رفاه کارت (خریداران)، جامعه هدف این طرح را تشکیل میدهند.
بر اساس این طرح، علاوه بر تخفیفهای عادی فروشگاه طرف قرارداد با بانک رفاه کارگران، بخشی از تراکنش خرید دارندگان رفاه کارت در پایانههای طرف قرارداد با این بانک، در قالب Cash Back به حساب آنان برمیگردد.
دارندگان پایانههای فروشگاهی(POS) یا درگاههای پرداخت اینترنتی(IPG) بانک رفاه با پیوستن به طرح ماندگار، فروش محصولات خود را با ایجاد تجربه خرید جذاب برای جامعه چند میلیونی مشتریان بانک رفاه کارگران از طریق بازگشت بخشی از مبلغ خرید در قالب Cash Back، افزایش میدهند.
علاقهمندان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر از امتیازات این طرح به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) با شماره 8525 – 021 تماس حاصل کنند.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
هشدار درباره پوسیدگیهای زودرس؛ مراقبت دندان کودکان باید از نوزادی آغاز شود
یک متخصص دندانپزشکی با هشدار ن...
1404-08-14
رشد تصویرگری در ایران؛ امنیت شغلی همچنان غایب
نوشین صفاخو، تصویرگر کودک و نو...
1404-08-14
خانه نمایش امید حوزه هنری در هفته نوجوان
خانه نمایش امید با اجرای نمایش...
1404-08-13
موسیقی کودک در ایران به ورطه نابودی رسیده است/کاش بگذاریم بچهها کودک بمانند
«محمدجواد سامنژاد» آهنگساز با...
1404-08-13
افزایش زبالهگردی کودکان در تهران؛ زنگ خطری برای سلامت شهری
افزایش زبالهگردی کودکان در ته...
1404-08-13