بازگشت به صفحه اخبار
سه‌شنبه 03-07-1403
دسته بندی: اجتماعی , فرهنگی و هنری , تصویری ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

تحول عظیم جامعه هنری در گرو برگزاری جشنواره‌های هنری

عادل بزدوده در حاشیه نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: یکی از پازل‌های گمشده در این هفت سال، برگزاری همین جشنواره بود که خوشبختانه با درایت عزیزان بزرگوارم آقای دکتر علامتی، آقای دکتر فلاح و آقای دکتر کریمی صارمی، قطار از ریل خارج شده مجددا به ریل بازگشت. از طرفی، معتقدم که این شیوه کارکردن قطعا تحول عظیمی در کانون و جامعه هنری ایجاد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، عادل بزدوده در گفت‌وگو با آزنیک، اظهار کرد: اغلب آثار ارائه شده در جشنواره را قبلا دیده بودم و بسیار خوشحالم که دقیقا آن تعداد نمایش‌هایی که شایسته تقدیر و تجلیل بودند، انتخاب ‌شدند. لذا معتقدم که همین موضوع بسیار مسرت بخش است.

 

وی، افزود: ظرافت، تیزبینی و هوشیاری کارگردان‌های این آثار، حامل پیام‌های درستی بود، طوریکه این پیام‌ها به خوبی در گروه‌های نمایشی دیده شده بود و این نشان دهنده این است که خود بچه‌ها نیز آمادگی این را دارند که بتوانند نکات ظریف هنری و حسی را به درستی اجرا کنند. 

 

به گفته بزدوده، کیفیت آثار ارائه شده در جشنواره  خوب بود، لذا امیدارم که سال‌های بعد نیز این بچه‌ها، در جایگاه بهتر و بالاتری قرار گیرند.



 پایان خبر//