بازگشت به صفحه اخبار
یکشنبه 18-06-1403
دسته بندی: اجتماعی , بازی و سرگرمی ,
در گفت‌و‌گو با آزنیک، مطرح شد؛

ضرورت ایجاد سیاست‌گذاری کلان در حوزه واردات اسباب‌بازی

مدیرعامل تولیدکننده اسباب‌بازی پلی مگنت، بیان کرد: امروزه موضوع واردات اسباب‌های خارجی برای کسانی که قبلا خود واردکننده محصولات اسباب‌بازی بودند و حال تبدیل به تولیدکننده این محصول شده‌اند، معضل بزرگی را ایجاد کرده است. لذا بهتر است که در اینباره سیاست‌گذاری‌های بهتری اعمال شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمدصادق  اسماعیلی، مدیرعامل تولیدکننده اسباب‌بازی پلی مگنت درباره معضلات پیش روی تولیدکنندگان اسباب‌بازی در ایران، اظهار کرد: طبیعتا سیاست‌گذاری کلان در صنعت اسباب‌بازی بسیار تاثیرگذار است. بطورمثال یک زمانی اسباب‌بازی‌های خارجی وارد کشور می‌شد اما پس از مدتی با این موضوع مقابله شد و اکنون مجددا بازار واردات با افزایش روبرو شده است. 

 

وی افزود: تمام حرفم این نیست که مانع ورود تولیدات اسباب‌بازی خارجی شویم، بلکه معتقدم که تمام اطلاعات و یافته‌ها باید مورد بررسی قرار گیرد. اینکه آیا اصلا واردات در این مقطع زمانی جایز است؟

 

به گفته اسماعیلی، بطور مثال؛ محصولات مشابه پلی مگنت قبلا وارداتی بوده است و پس از آزمون و خطاهای مجدد و پرداخت هزینه، موفق به تولید این محصول شدیم و خداروشکر توانستیم کیفیت قابل قبولی ارائه دهیم.

 

مدیرعامل تولیدکننده اسباب‌بازی پلی مگنت درخصوص سختی‌های تولید در این صنعت، تاکید کرد: تولید اسباب‌بازی به دلیل حجم بالا، بسیار سخت‌تر و پیچیده‌تر از واردات است، جراکه برای موفقیت بیشتر، لازم است که هرتولیدکننده حجم بسیاری را تولید کند تا با صرفه اقتصادی روبرو شود.



پایان خبر//