سید مجید امامی در گفتگوی اختصاصی با آزنیک:
حوزه اسباب بازی همانند سایر حوزه های صنایع فرهنگی توانایی محتوایی، ابزاری و فنی لازم را داراست.
لازم است تا با تعامل میان انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی و رسانه ملی، سطح تبلیغات تولیدات اسباب بازی و سرگرمی در تلویزیون گسترده تر شود.
در وزارت ارشاد اداره کل بازی و سرگرمی تعریف نشده ست که با پیگیری ها و اقدامات جاری ایجاد اداره کل فناوری های بازی و سرگرمی در دست اجراست.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
بازیستان؛ همرسان زنجیره ارزش در زیستبوم بازی و اسباببازی ایران
مراسم رونمایی رسمی از مجموعه...
1404-03-07
تأکید بر نقش نهادهای آموزشی در ترویج کتابخوانی/ کاهش استقبال از نمایشگاه کتاب به دلیل همزمانی با امتحانات
سید علیرضا طباطبایی، مدیر نشر...
1404-02-24
نمایشگاه موسیقی کودک و نوجوان؛ پلی میان فرهنگ رسمی و فرهنگ زنده
نمایشگاه موسیقی کودک و نوجوان،...
1404-02-13
بخش کودک و نوجوان به جشنواره ملی هنری «همام» افزوده شد
افزوده شدن بخش کودک و نوجوان ب...
1404-01-23
نقش هنر در شکوفایی خلاقیت و شخصیت کودک؛ هشداری درباره ضعف آموزش هنر در مدارس
صابر سلیمانی، مدرس هنر کودک و...
1404-01-16