سید مجید امامی در گفتگوی اختصاصی با آزنیک:
حوزه اسباب بازی همانند سایر حوزه های صنایع فرهنگی توانایی محتوایی، ابزاری و فنی لازم را داراست.
لازم است تا با تعامل میان انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی و رسانه ملی، سطح تبلیغات تولیدات اسباب بازی و سرگرمی در تلویزیون گسترده تر شود.
در وزارت ارشاد اداره کل بازی و سرگرمی تعریف نشده ست که با پیگیری ها و اقدامات جاری ایجاد اداره کل فناوری های بازی و سرگرمی در دست اجراست.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
بخش کودک و نوجوان به جشنواره ملی هنری «همام» افزوده شد
افزوده شدن بخش کودک و نوجوان ب...
1404-01-23
نقش هنر در شکوفایی خلاقیت و شخصیت کودک؛ هشداری درباره ضعف آموزش هنر در مدارس
صابر سلیمانی، مدرس هنر کودک و...
1404-01-16
فستفود؛ قاتل خاموش تمرکز و سلامت روان کودکان!
افزایش مصرف فستفود در میان کو...
1404-01-10
راز موفقیت واقعی کودکان نه درس، نه هوش، بلکه یک مهارت پنهان است
داشتن هوش هیجانی بالا به انداز...
1404-01-09
ادبیات کودک؛ ناجی فرهنگهای بومی یا ابزار جهانیسازی پنهان؟
ادبیات کودکان و نوجوانان نقش م...
1404-01-06