به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمد نخچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان داشت: در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی اسباب بازی روسیه، تولید کنندگان ایران به عنوان اولین تجربه حضور داشتند که توانستند علاوه بر نشان دادن توانایی های خود، به نوعی اعتماد سازی را در بازار این کشور شکل دهند.
وی ادامه داد: اینکه صادرات محصولات اسباب بازی ما به این کشور تقویت پیدا کند، نیازمند ارتباطات گسترده و جلب اعتماد طرف مقابل است تا بتوان با چین به عنوان رقیب جدی این صنعت رقابت کرد.
نخچی تصریح کرد: در حال حاضر و به دلیل شرایط تحریمی، محدودیت صادرات به کشورهای اروپایی از سوی ایران وجود دارد و از این رو در حال مذاکره با ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات اسباب بازی به این کشورها هستیم که در همین راستا نشست تخصصی با تولید کنندگان ازبکستانی تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بازار عمده مقاصد صادراتی ایران در حال حاضر مربوط به کشورهای ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، امارات، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است که با پیگیری و مذاکرات مستمر شناسایی بازارهای جدید را در دستور کار داریم.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
افتتاح بزرگترین شوروم اسباببازی با حضور بیش از ۲۰۰ کارخانه داخلی
مراسم افتتاحیه بزرگترین شوروم...
1404-06-25
فرهنگنامه کودکان و نوجوانان نخستین مرجع ایرانی ویژه نسل جوان است
فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، ن...
1404-06-24
از گرایش کودکان به کیپاپ تا لاکچری شدن آموزش موسیقی در ایران
مسعود عبدالرحمن، آهنگساز کودک...
1404-06-23
قابلیتهای سامانه فرارفاه بانک رفاه کارگران افزایش یافت
با هدف توسعه بانکداری الکترونی...
1404-06-23
فاصله آثار نویسندگان پیشکسوت با سلیقه نسل جدید/ کتابخانههای مدارس بهروز نمیشوند
ادبیات کودک و نوجوان در ایران...
1404-06-23