به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمد نخچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان داشت: در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی اسباب بازی روسیه، تولید کنندگان ایران به عنوان اولین تجربه حضور داشتند که توانستند علاوه بر نشان دادن توانایی های خود، به نوعی اعتماد سازی را در بازار این کشور شکل دهند.
وی ادامه داد: اینکه صادرات محصولات اسباب بازی ما به این کشور تقویت پیدا کند، نیازمند ارتباطات گسترده و جلب اعتماد طرف مقابل است تا بتوان با چین به عنوان رقیب جدی این صنعت رقابت کرد.
نخچی تصریح کرد: در حال حاضر و به دلیل شرایط تحریمی، محدودیت صادرات به کشورهای اروپایی از سوی ایران وجود دارد و از این رو در حال مذاکره با ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات اسباب بازی به این کشورها هستیم که در همین راستا نشست تخصصی با تولید کنندگان ازبکستانی تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بازار عمده مقاصد صادراتی ایران در حال حاضر مربوط به کشورهای ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، امارات، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است که با پیگیری و مذاکرات مستمر شناسایی بازارهای جدید را در دستور کار داریم.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
انیمیشن «بیامو ۲۰۰۲»؛ تعقیب و گریز میان انتخاب و ایثار
میرعلی حسینیاصلی، کارگردان جو...
1404-07-29
«هدیهای برای فردا»؛ انیمیشنی نمادین درباره زن، خانه و آرامش در دنیای پرهیاهو
در سالهای اخیر، انیمیشن کوتا...
1404-07-29
جشنواره ملی «شادبوم» در مصلی تهران؛ ۳۰ هزار متر شادی با شعار «پرچم بالاست»
مصلی تهران این روزها به میدان...
1404-07-28
اجباری شدن پیشدبستانی روی میز تصمیمسازان؛ موافقان توسعه، مخالفان شتابزدگی
طرح اجباری شدن پیشدبستانی از...
1404-07-28
نسل آینده سفیران انرژی میشوند: طرح ملی «سبا» با محوریت کودکان و بانوان برای بهینهسازی مصرف برق
طرح ملی «سبا» با محوریت بانوان...
1404-07-27