به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمد نخچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان داشت: در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی اسباب بازی روسیه، تولید کنندگان ایران به عنوان اولین تجربه حضور داشتند که توانستند علاوه بر نشان دادن توانایی های خود، به نوعی اعتماد سازی را در بازار این کشور شکل دهند.
وی ادامه داد: اینکه صادرات محصولات اسباب بازی ما به این کشور تقویت پیدا کند، نیازمند ارتباطات گسترده و جلب اعتماد طرف مقابل است تا بتوان با چین به عنوان رقیب جدی این صنعت رقابت کرد.
نخچی تصریح کرد: در حال حاضر و به دلیل شرایط تحریمی، محدودیت صادرات به کشورهای اروپایی از سوی ایران وجود دارد و از این رو در حال مذاکره با ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات اسباب بازی به این کشورها هستیم که در همین راستا نشست تخصصی با تولید کنندگان ازبکستانی تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بازار عمده مقاصد صادراتی ایران در حال حاضر مربوط به کشورهای ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، امارات، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است که با پیگیری و مذاکرات مستمر شناسایی بازارهای جدید را در دستور کار داریم.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
بازیستان؛ همرسان زنجیره ارزش در زیستبوم بازی و اسباببازی ایران
مراسم رونمایی رسمی از مجموعه...
1404-03-07
تأکید بر نقش نهادهای آموزشی در ترویج کتابخوانی/ کاهش استقبال از نمایشگاه کتاب به دلیل همزمانی با امتحانات
سید علیرضا طباطبایی، مدیر نشر...
1404-02-24
نمایشگاه موسیقی کودک و نوجوان؛ پلی میان فرهنگ رسمی و فرهنگ زنده
نمایشگاه موسیقی کودک و نوجوان،...
1404-02-13
بخش کودک و نوجوان به جشنواره ملی هنری «همام» افزوده شد
افزوده شدن بخش کودک و نوجوان ب...
1404-01-23
نقش هنر در شکوفایی خلاقیت و شخصیت کودک؛ هشداری درباره ضعف آموزش هنر در مدارس
صابر سلیمانی، مدرس هنر کودک و...
1404-01-16