به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمد نخچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان داشت: در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی اسباب بازی روسیه، تولید کنندگان ایران به عنوان اولین تجربه حضور داشتند که توانستند علاوه بر نشان دادن توانایی های خود، به نوعی اعتماد سازی را در بازار این کشور شکل دهند.
وی ادامه داد: اینکه صادرات محصولات اسباب بازی ما به این کشور تقویت پیدا کند، نیازمند ارتباطات گسترده و جلب اعتماد طرف مقابل است تا بتوان با چین به عنوان رقیب جدی این صنعت رقابت کرد.
نخچی تصریح کرد: در حال حاضر و به دلیل شرایط تحریمی، محدودیت صادرات به کشورهای اروپایی از سوی ایران وجود دارد و از این رو در حال مذاکره با ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات اسباب بازی به این کشورها هستیم که در همین راستا نشست تخصصی با تولید کنندگان ازبکستانی تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بازار عمده مقاصد صادراتی ایران در حال حاضر مربوط به کشورهای ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، امارات، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است که با پیگیری و مذاکرات مستمر شناسایی بازارهای جدید را در دستور کار داریم.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
بخش کودک و نوجوان به جشنواره ملی هنری «همام» افزوده شد
افزوده شدن بخش کودک و نوجوان ب...
1404-01-23
نقش هنر در شکوفایی خلاقیت و شخصیت کودک؛ هشداری درباره ضعف آموزش هنر در مدارس
صابر سلیمانی، مدرس هنر کودک و...
1404-01-16
فستفود؛ قاتل خاموش تمرکز و سلامت روان کودکان!
افزایش مصرف فستفود در میان کو...
1404-01-10
راز موفقیت واقعی کودکان نه درس، نه هوش، بلکه یک مهارت پنهان است
داشتن هوش هیجانی بالا به انداز...
1404-01-09
ادبیات کودک؛ ناجی فرهنگهای بومی یا ابزار جهانیسازی پنهان؟
ادبیات کودکان و نوجوانان نقش م...
1404-01-06