به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمد نخچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما بیان داشت: در دوره گذشته نمایشگاه بین المللی اسباب بازی روسیه، تولید کنندگان ایران به عنوان اولین تجربه حضور داشتند که توانستند علاوه بر نشان دادن توانایی های خود، به نوعی اعتماد سازی را در بازار این کشور شکل دهند.
وی ادامه داد: اینکه صادرات محصولات اسباب بازی ما به این کشور تقویت پیدا کند، نیازمند ارتباطات گسترده و جلب اعتماد طرف مقابل است تا بتوان با چین به عنوان رقیب جدی این صنعت رقابت کرد.
نخچی تصریح کرد: در حال حاضر و به دلیل شرایط تحریمی، محدودیت صادرات به کشورهای اروپایی از سوی ایران وجود دارد و از این رو در حال مذاکره با ازبکستان و قزاقستان برای صادرات محصولات اسباب بازی به این کشورها هستیم که در همین راستا نشست تخصصی با تولید کنندگان ازبکستانی تیرماه برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: بازار عمده مقاصد صادراتی ایران در حال حاضر مربوط به کشورهای ارمنستان، عراق، اقلیم کردستان، امارات، ترکیه، آذربایجان و گرجستان است که با پیگیری و مذاکرات مستمر شناسایی بازارهای جدید را در دستور کار داریم.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
دومین نمایشگاه محصولات و برندهای برتر نوزاد، کودک و نوجوان در تهران برگزار می شود
دومین نمایشگاه محصولات و برنده...
1403-04-04
از شناخت ناکافی مسئولین نسبت به توانمندی های صنعت اسباب بازی تا تناوب مداوم قیمت ها
در حاشیه سومین دوره نمایشگاه...
1403-03-23
اسباب بازی صنعت آینده ساز کشور/ رشد ۸۵ درصدی صادرات
معاون صنایع عمومی وزارت صمت گ...
1403-03-23
کاهش بیش از 350 میلیون دلاری قاچاق اسباب بازی
معاون وزیر صمت گفت: قاچاق اسبا...
1403-03-23
اسباب بازی ایرانی راه ورود به بازار ازبکستان و قزاقستان را پیدا میکند
یک کارشناس و صادرکننده محصولات...
1403-03-21