بازگشت به صفحه اخبار
دوشنبه 19-06-1403
دسته بندی: اجتماعی , بازی و سرگرمی ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

آسیب‌های قطع برق به تولیدکنندگان اسباب‌بازی

مدیرعامل اسباب‌بازی تک توی، اظهار کرد: این روزها، تهیه مواد اولیه و تامین برق صنعتی از معضلات بزرگی است که تولیدکنندگان اسباب‌بازی با آن مواجه هستند. لذا لازم است پیگیری‌هایی صورت گیرد که تولیدکنندگان اسباب‌بازی و بطورکلی تمام کسب‌وکارها بیشتر از این دچار ضرر و زیان نشوند.

آرمان مطلق، مدیرعامل اسباب‌بازی تک توی در گفت‌وگو با آزنیک، بیان کرد: گرفتن مجوز کسب‌وکار، اولین چالشی است که هر تولیدکننده اسباب‌بازی در ایران با آن درگیر می‌شود، چراکه ممنوعیت‌های قانونی در این موضوع بسیار زیاد است. 

 

به گفته وی، موضوع انرژی و قطعی برق بسیاری از تولیدکنندگان را با چالش روبرو کرده، طوریکه شرکت‌های صنعتی در هفته دو روز از برق بی‌بهره هستند. لذا اگر این موضوع همینطور پیش‌روی کند و راهکاری برایش در نظر گرفته نشود تا چندسال آینده  تولیدکنندگان با وضعیت بدتری روبرو می‌شوند.

 

مدیرعامل اسباب‌بازی تک توی، افزود:  باتوجه به اینکه مواد اولیه تولید ما پلاستیک بوده و این محصول در بورس عرضه می‌شود، تهیه آن نیز بسیار سخت و مشکل شده است، طوریکه به دلیل افزایش قیمت در محصولات، مشتری‌های خود را از دست داده‌ایم.

 

مطلق در پایان، انتقاد کرد: در دولت قبلی تلاشی بر این شد که سامانه‌ای برای کسب‎وکارها ایجاد شود که فرایند آن تا حدودی پیش رفت اما نتیجه‌ای از آن حاصل نشد. لذا حال مشخص نیست که در دولت جدید پیگیری این موضوع به چه شکل خواهد شد. 

 

 

 

 پایان خبر//