بازگشت به صفحه اخبار
دوشنبه 10-07-1402
دسته بندی: تصویری , بازی و سرگرمی ,
مدیرکل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

اسباب‌بازی؛ ابزاری برای معرفی فرهنگ ایرانی

عبدالرضا سیفی، مدیرکل همکاری‌ها و تنظیم‌گری صادرات فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اهمیت اسباب‌بازی در معرفی فرهنگی ایرانی گفت: صادرات محصولات فرهنگی به عنوان یکی از رویکردهای جدید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و به صورت ویژه در حوزه اسباب‌بازی مورد پیگیری قرار گرفته است.

  به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، سیفی افزود: حوزه صادرات محصولات فرهنگی یکی از حوزه‌های جذاب برای مخاطبان در خارج از کشور است؛ از این رو تلاش شده تا علاوه بر ستاد مرکزی، نمایندگی‌های فرهنگی خارج از کشور که متولی روابط فرهنگی ما در خارج از کشور هستند، در معرفی محصولات فرهنگی به ویژه اسباب‌بازی اقدامات لازم را به عمل بیاورند.

به گفته وی، شاید در حوزه اسباب‌بازی راه‌ زیادی در پیش رو داشته باشیم اما با استفاده از امکانات و بسترهایی که از طریق سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ایجاد شده، به زودی می‌توانیم جایگاه ایران در بازار اسباب‌بازی جهان را پیدا کنیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد برگزاری هفته‌های دوستی کودکان و نوجوانان و همچنین برپایی نمایشگاه‌های موقت نمونه‌های اسباب‌بازی ایرانی از جمله اقداماتی است که برای معرفی اسباب‌بازی ایرانی به مخاطبان خارجی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//