بازگشت به صفحه اخبار
شنبه 07-07-1403
دسته بندی: اجتماعی , فرهنگی و هنری ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

دولت جدید به حوزه کودک و نوجوان بی‌اهمیت نیست

عضو پیشین شورای شهر و رئیس کمیته شهر دوستدار کودک، بیان کرد: به صحنه آمدن و تلاش آقای دکتر پزشکیان و دولت برای ایجاد آینده‌ای امیدبخش و برون‌رفت از تاریکی و ناامیدی بوده است، چراکه نجات نسل جوان و ایران آینده در گرو انجام این کار است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، الهام فخاری، متخصص روانشناسی تربیتی، عضو پیشین شورای شهر و رئیس کمیته شهر دوستدار کودک در گفت‌وگو با آزنیک، در پاسخ به اینکه چرا در اغلب کشورها به حوزه کودک و نوجوان اهمیت می‌دهند اما در ایران، اینطور نیست، اظهار کرد: به دلیل بحران بزرگ اقتصادی کشور، در زمان مناظرات ریاست جمهوری اخیر، گفتگو با فعالان اقتصادی بیشتر در اولویت قرار گرفته است اما این به معنای نادیده گرفتن اهمیت کار حوزه کودک و نوجوان توسط دولت جدید نیست. 


به گفته وی، شما در بحران‌ها باید نخست تعادل را برگردانید. اقتصاد در شرایط کنونی تعیین کننده روندهای بهبود است.


فخاری، ادامه داد: در کنار ایشان همه ما متخصصان و کنش‌گران آموزش فرهنگی، استادان، پیشکسوتان، هنرمندان، نویسندگان و دست‌اندرکاران برای پیشبرد برنامه موثر، آماده، همراه و باانگیزه هستیم. 


رئیس کمیته شهر دوستدار کودک، تاکید کرد: این حوزه تخصصی است و آقای پزشکیان تاکید کرده‌اند که کار کارشناسی ملاک باشد. لذا  همه می‌دانیم که راه دشواری پیش روست ولی بالندگی و خلاقیت نسل نو ایران، انگیزه‌ای مهم برای همه ما بوده و خواهد بود.




پایان خبر//