امیر بهادری فرد، عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکننده اسباببازی در گفتوگو با آزنیک، بیان کرد: در حال حاضر ضعف آمار در صنعت اسباببازی وجود دارد که همین عامل باعث میشود که سیاستگذاریها و تصمیمات بر مبنای یک سری از اطلاعات و دیتاهای نه چندان درست صورت بگیرد.
وی افزود: در نتیجه فعالیتهای مبتنی بر آمار از جمله آمارهای تولید، میزان اشتغال، مصرف، واردات، قاچاق و... باعث میشود که آمارهای واقعی کمک دهنده به این صنعت، همچون بازهای قیمتی و میزان مصرفکننده درست تخمین زده نشود.
به گفته بهادریفرد، پله اول پیشرفت در صنعت اسباببازی، تخمین و تبیین درست آمارهاست که متاسفانه در همین پله اول دچار مشکل هستیم. لذا لازمه انجام این امر، سرمایهگذاری منطقی از طرف نهادهای حاکمیتی با همراهی ارگانهای خصوصی و انجمن تولیدکنندگان اسباببازی ایران است.
عضو هیئت مدیره انجمن تولیدکننده اسباببازی در پایان تاکید کرد: نبود نقشه راه، قانونگذاریها و سیاستهای کلان در صنعت اسباببازی، نیز یکی دیگر از مشکلات این حوزه است که لازم است هرچه زودتر اقدام مناسبی در اینباره صورت گیرد.
پایان خبر//
آخرین اخبار
آینده مبهم موسیقی کودک در سایه آموزشهای جزیرهای و بیبرنامه/ آموزش صرف، پاسخگوی نیازهای نسل جدید موسیقی نیست
فعالیت جزیرهای در موسیقی کودک...
1404-05-15
صدای زنگ زندگی در اردوگاه مهر بندرانزلی
طرح ملی "زنگ زندگی" در راستای...
1404-05-13
اتحاد فعالان و حمایت رسانهای؛ کلید پایداری تولید صنعت اسباببازی
صنعت اسباببازی ایران با وجود...
1404-05-13
لزوم حمایت جدی از ناشران و تصویرگران کتاب کودک با برگزاری جشنوارههای تخصصی
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آز...
1404-05-13
وضعیت فروش کتاب کودک و نوجوان بحرانی است/ کتاب باید رایگان در اختیار کودکان قرار گیرد
رودابه حمزهای، شاعر برجسته کو...
1404-05-11