بازگشت به صفحه اخبار
شنبه 14-07-1403
دسته بندی: اجتماعی , فرهنگی و هنری ,
آزنیک، گزارش می‌دهد؛

شعار برای کودکان برای آینده در راستای پیگیری اهداف حوزه کودک و نوجوان

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: براساس شعارهایی که نهادهای بالادستی دارند اعم از ریاست جمهوری و آموزش و پرورش که با واژه «برای» شکل گرفته است، مانند «برای ایران، برای مدرسه»، ما نیز برای هفته ملی کودک، شعار «برای کودکان، برای آینده» را در نظر گرفتیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیان کرد: همانطور که اعلام شد، ریاست جمهوری محترم آقای پزشکیان، موضوع شعار برای ایران را مطرح کردند، همچنین باتوجه به اینکه شعار آموزش و پرورش در سال جاری، برای ایران، برای مدرسه عنوان گرفته است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز با تیم مشورتی خود و جلساتی که با نهادها و موسسات وابسته داشت، شعار برای کودکان، برای آینده را به عنوان شعار هفته ملی کودک در نظر گرفت.


وی، افزد: لذا امیدواریم که یک شعار به عنوان بالادستی در طول سال و در راستای پیگیری اهداف حوزه کودک و نوجوان باشد 


فلاح درباره برنامه‌های ویژه در این هفته مطرح کرد: مهم‌ترین رویدایی که در این هفته انجام می‌شود، این است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به ثبت‌نام بچه‌ها در کانون پرورش فکری می‌پردازد که این رویداد در سرتاسر ایران کاملا رایگان است و خانواده‌ها می‌توانند به نزدیک‌ترین کانون پرورش فکری محله خود مراجعه کنند.


به گفته معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری مرجع ملی کودک و همچنین سازمان یونیسف، روز چهارشنبه را به عنوان روز کودک و روز قصه قرار داده است که در این روز همه معلمان کانون پرورش فکری، فعالان حوزه کودک و نوجوان، خانواده‌ها و مادران قرار است در اماکن عمومی حضور پیدا کنند تا برای بچه‌ها قصه روایت کنند. در اینباره، پوستر طراحی شده و در رسانه‌ها منتشر شده است. 


وی در پایان، افزود: از طرفی، روزه پنج‌شنبه، ساعت چهار با حضور خانواده‌ها و کودکان، شاهد اولین حضور دارا و سارا در سالن شهید بهنام محمدی واقع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهیم بود.



پایان خبر//