به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، به تازگی یک آگهی تبلیغاتی متعلق به یک مجله مطبوعاتی ویژه خردسالان، همراه با یک رپرتاژ آگهی، به جدول پخش شبکه کودک سیما اضافه شده است.
هرروز در چند نوبت، برنامهای با عنوان «قصههای نبات» روی آنتن شبکه پویا میرود که در آن، گیتی خامنه مجری پیشکسوت سیما طی مدت زمان حدود ۲ تا ۵ دقیقه، قصهای کوتاه را برای بچهها روایت میکند. همزمان متن آگهی خرید این مجله از طریق سامانه پیامکی، چند بار به صورت زیرنویس پخش میشود. در انتهای این برنامه کوتاه نیز تیزر تجاری ۴۵ ثانیهای که همراه با ترانه، کودکان را به خریداری این مجله ترغیب میکند، به شکل ثابت روی آنتن میرود.
این در حالی است که در بیش از چهار سال گذشته، جز پخش تیزرهای برخی فیلمهای کودک و پویانمایی مورد تأیید سازمان صداوسیما نظیر «پسر دلفینی»، «بچهزرنگ» و «مسافری از گانورا»، تیزرهای تبلیغات تجاری از شبکه کودک پخش نمیشود.
از آبان ماه ۹۸ و با دستور مستقیم سید مرتضی میرباقری (معاون وقت سیما)، پخش آگهیهای تجاری از شبکه کودک (پویا و نهال) متوقف شد. کمپین #پویا_بدون_تبلیغات که در آن زمان به راه افتاده بود و توسط مدیران وقت شبکه حمایت میشد، از عوامل مؤثر در این تصمیم بود.
انتهای پیام//
آخرین اخبار
دولت جدید به حوزه کودک و نوجوان بیاهمیت نیست
عضو پیشین شورای شهر و رئیس کمی...
1403-07-07
چرا کتاب خواندن کودکان نسل زِد مهم است؟
کتاب خواندن همچون یک سفر است....
1403-07-07
زنگ صلح و دوستی همزمان با آغاز سال تحصیلی در سراسر کشور نواخته شد.
مقارن با ایام بازگشایی مدارس ب...
1403-07-07
نظرات غرفهداران در اولین تجربه نمایشگاه لوازم التحریر و اسباببازی در ایرانمال
نمایشگاه تخصصی لوازم التحریر،...
1403-07-04
چگونگی مدیریت استرس و ترس کودکان نسبت به مدرسه
ترس از مدرسه به وضعیتی اطلاق م...
1403-07-04