بازگشت به صفحه اخبار
چهارشنبه 14-04-1402
دسته بندی: بازی و سرگرمی
نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه ها و رویدادهای مرتبط با صنعت اسباب بازی برگزار شد.

برگزاری ۵ نمایشگاه تخصصی کودک تا پایان سال

در نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه ها و رویدادهای مرتبط با صنعت اسباب بازی از برگزاری ۵ نمایشگاه تخصصی حوزه کودک و اسباب بازی تا پایان سال۱۴۰۲ خبر داده شد.


به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، در این نشست که با حضور جمعی از فعالان حوزه اسباب بازی کشور برگزار شد نمایندگانی از دفتر صنایع خلاق و ورزشی وزارت صمت، شورای نظارت بر اسباب بازی و جمعی از مجریان نمایشگاهی حضور داشتند. تاکید بر هم افزایی و تعامل سازنده میان مجریان برگزاری اینگونه رویدادها با شورای نظارت بر دفتر صنایع خلاق وزارت صمت از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

بر این اساس، ۵ نمایشگاه و جشنواره تخصصی مرتبط با حوزه کودک و اسباب بازی تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد که شامل ششمین نمایشگاه فروش اسباب بازی و سرگرمی در مهرماه، اولین نمایشگاه صنعت بازی و اسباب بازی، سرگرمی و شهربازی و صنایع وابسته در آذرماه، جشنواره اسباب بازی و سرگرمی در دی ماه، اولین نمایشگاه بین المللی صنایع خلاق در بهمن ماه و برگزاری رویدادهای دورهمی زنجیره ارزش در صنعت اسباب بازی و سرگرمی می باشند.
همچنین در این نشست در خصوص نحوه حضور فعالان صنعت اسباب بازی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد، کودک بحث شد که قرار است اواخر سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود.