به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، صالح زمانی، مشاور و عضو عالی کمیته تبلیغات و مسئولیتپذیری بانک شهر، اظهار کرد: در این کمیته که در واقع کانون اصلی فعالیتهای مربوط به مسئولیت پذیری اجتماعی است، تلاش کردهایم که به شناسایی خلا مسئولیت پذیری اجتماعی بپردازدیم تا بتوانیم پشتیبان و حامی آنها شویم.
به گفته وی، حمایت از پروژههای عمران شهری، حمایت از میراث فرهنگی، زمینههای اجتماعی خصوصا بهداشت، درمان و کمک به بیماران خاص و… بخشی از مسئولیتهای اجتماعی بانک شهر است.
زمانی، ادامه داد: معتقدیم که میراث فرهنگی یکی از وجوه مشارکت مسئولیت پذیری اجتماعی در کشور است، لذا سعی کردیم که بتوانیم در جهت حفظ این میراث غنی کوشا باشیم و حامی این بخش شویم.
مشاور و عضو عالی کمیته تبلیغات و مسئولیتپذیری بانک شهر، تاکید کرد: امیدوارم که در آینده با انتشار گزارش پایداری، گامی جدی در جهت مسئولیت پذیری اجتماعی و خصوصا در افزایش بهبود جامعه بانکی کشور ایفا کنیم.
پایان خبر//
آخرین اخبار
فرهنگنامه کودکان و نوجوانان نخستین مرجع ایرانی ویژه نسل جوان است
فرهنگنامه کودکان و نوجوانان، ن...
1404-06-24
از گرایش کودکان به کیپاپ تا لاکچری شدن آموزش موسیقی در ایران
مسعود عبدالرحمن، آهنگساز کودک...
1404-06-23
فاصله آثار نویسندگان پیشکسوت با سلیقه نسل جدید/ کتابخانههای مدارس بهروز نمیشوند
ادبیات کودک و نوجوان در ایران...
1404-06-23
هیئتعلمی انتخاب مقالات دهمین سمینار بینالمللی نمایشهای آیینی و سنتی معرفی شد
سیاوش ستاری دبیر بیستودومین ج...
1404-06-18
هنر و محیط زیست در قاب «با ما بیا»؛ زبانی ساده برای کودکان
پوریا قلیچخانی، عکاس و کارشنا...
1404-06-18