بازگشت به صفحه اخبار
پنج‌شنبه 29-06-1403
دسته بندی: اجتماعی , فرهنگی و هنری , تصویری ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

نوزدهمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان کانون پرورش فکری برگزار شد

نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از هفت سال وقفه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، نوزدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان پس از هفت سال وقفه، مجددا برگزار شد. طوریکه، آخرین دوره حضوری این جشنواره در مهر سال ۱۳۹۵ دراستان ساری برگزار شد و هجدهمین دوره آن که قرار بود فروردین ۱۳۹۹ در خوزستان برگزار شود به‌دلیل همه‌گیری کرونا تا اسفند ۱۴۰۰ به تعویق افتاد.


اما درنهایت مدیران وقت کانون با توجه به ادامه همه‌گیری تصمیم گرفتند جشنواره را برگزار نکنند و جوایز برگزیدگان را برای آن‌ها ارسال کنند. بنابراین اکنون بعد از ۷ سال مرحله کشوری، جشنواره به‌صورت حضوری برگزار می‌شود.


در این دوره از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، ۵۳۰ نمایش به دست کانون پرورش فکری رسید که از این میان ۱۷ نمایش به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

در ادامه این 17 نمایش قرار است که تا روز ۲۹ شهریور صبح و بعد ازظهر بر اساس جدول طراحی‌شده به روی صحنه برود. برگزیدگان این جشنواره نیز متقابلا در روز جمعه 29 شهریور معرفی خواهند شد.


این جشنواره برای تمام عموم آزاد و رایگان است. لذا تمام خانواده‌ها می‌توانند با فرزندانشان برای دیدن آثار نمایشی به مرکز تئاترکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در پارک لاله تهران مراجعه کنند.

 


پایان خبر//