بازگشت به صفحه اخبار
یکشنبه 25-06-1403
دسته بندی: اجتماعی , بازی و سرگرمی ,
در گفت‌وگو با آزنیک، مطرح شد؛

لزوم ایجاد یک تشکل به عنوان نظارت بر تولیدات صنعت اسباب بازی

مدیرعامل تولیدکننده اسباب‌بازی پلی مگنت، بیان کرد: از آنجایی که نظارت مستقیمی در صنعت تولیدات اسباب‌بازی وجود ندارد، ممکن است یک محصول توسط چند تولیدکننده اسباب‌بازی تولید شود. اگر یک نهادی وجود داشت که تمام تولیدات توسط تولیدکننده‌ها ثبت می‌شد، قطعا تولیدات تکراری ساخته نمی‌شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آزنیک، محمدصادق اسماعیلی، مدیرعامل تولیدکننده اسباب‌بازی پلی مگنت، اظهار کرد: امروزه یک نفر یا یک تشکل باید به عنوان متولی صنعت اسباب‌بازی مشخص شود که نظارت بر تولیدات این حوزه را پیگیری و بررسی کند، چراکه این موضوع در بلندمدت  سهم بسیار مثبت و نتیجه‌بخشی خواهد داشت.


به گفته وی، از طرفی، نهادهایی مبنی بر شورای نظارت بر اسباب‌بازی و انجمن تولیدکنندگان وجود دارد که هر کدام به نوعی سهم به سزایی دارند اما تولیدکنندگان نمی‌دانند که در صورت لزوم برای راهنمایی و مشورت بیشتر به کدام یک از آنها باید مراجعه کنند و کدامشان مرجع مهمتری است. در واقع، می‌توان گفت این دو تشکل منسجم و یک دست نیستند.


اسماعیلی ادامه داد: به عنوان مثال ممکن است تولیدکننده‌ای،  سرمایه کلانی را برای تولید یک محصول اسباب بازی به کار گیرد اما بعد متوجه شود که این محصول در بازار هست و در نتیجه با ضرر و زیان جبران ناپذیری روبرو شود، چراکه بازار ایران برخوردار از یک ظرفیت محدود است.



پایان خبر//